/

Промисловий форсаж: “Турбоатом” об’єднується з “Електроважмашем” на черзі – реанімація Харківського авіазаводу

Один з світових лідерів з виробництва турбін «Українські енергетичні машини» (колишній «Турбоатом») та виробник турбо- і гідрогенераторів «Електроважмаш», з 1 грудня 2021 року працюватимуть як єдине підприємство, а з січня наступного року матимуть єдиний баланс. Відповідне рішення про об’єднання двох українських державних промислових гігантів було прийнято Кабінетом Міністрів України, передає “Укрінформ”

Щодо поточної ситуації на «Електроважмаші» керівник «Укренергомашин» зауважив, що вона є непростою.

«На сьогодні ще є заборгованість по зарплаті. Але вже в рамках об’єднання ми за останні два тижні перерахували від «Українських енергетичних машин» на «Електроважмаш» більше 40 млн грн, які пішли на погашення боргів по заробітній платі за вересень і жовтень. І в перших числах грудня ми перерахуємо ще гроші, повністю закриємо жовтень і частково – листопад», – розповів Суботін.

Він також зауважив, що вже провели перемовини з кредиторами та домовилися про реструктуризацію боргових зобов’язань із частковим погашенням у наступному році.

«Заборгованість постачальникам – близько 500 млн грн. Це без кредитів і інших боргів. Ми все це розуміємо, все це будемо відпрацьовувати», – зазначив керівник «Українських енергетичних машин».

Як повідомлялося, 31 березня 2021 року Кабінет Міністрів ухвалив розпорядження, яким погодив пропозицію Фонду державного майна України щодо перетворення державного підприємства «Завод «Електроважмаш» в акціонерне товариство. 27 липня стало відомо, що ФДМУ ініціює приєднання АТ «Електроважмаш» до АТ «Турбоатом».

Голова Харківської обласної державної адміністрації під час засіданні міжфракційного депутатського об’єднання «Енергоефективна Україна», яке відбулося 22 листопада на Харківщині, зазначив, що на головним завданням влади є відновлення сталої роботи промислових підприємств Харківщини

«Ми робимо акцент на промисловості в регіоні, тому що «Харків» дорівнює «промисловість». Ми дуже глибоко аналізуємо цю тему. У нас є бажання піднімати всі ті заводи, які діють на Харківщині, – повідомив Олександр Скакун. – Безумовно, треба будувати інфраструктурні об’єкти, розвивати і спорт, і лікарні, але це – про витрати коштів. А про заробляння коштів – це до промисловості, бо це саме ті люди, які генерують кошти, які потім вкладаються в інфраструктуру держави, й держава живе спокійно в робочому режимі».

Керівник ХОДА зазначив, що Харківська облдержадміністрація в межах своїх повноважень сприятиме розв’язанню питань сталої роботи низки заводів регіону: Панютинського вагоноремонтного заводу, ДП «Харківський машинобудівний завод «ФЕД», ДНВП «Об’єднання Комунар», ДП «Завод імені О. Малишева» та інших. Ще одне завдання на часі – реанімувати Харківський авіаційний завод.

«Ми не маємо права залишити цей завод у тому стані, в якому він є зараз. Ми вже маємо план, чітку дорожню карту, займаємося цією проблемою давно й скоро вже будемо виходити в сесійну залу Верховної Ради для розв’язання цього питання», – повідомив Олександр Скакун.

 

Залишити відповідь

Your email address will not be published.