/

Авіакомпанія «Мотор Січ» отримає у лізинг два літаки АН-140

Створення національного внутрішнього авіаперевізника можливо на базі авіакомпанії «Мотор Січ», яка використовуватиме літаки АН-140. Про це сьогодні на прес-конференції заявив генеральний директор Харківського державного авіаційного виробничого підприємства. Олександр Кривоконь. За його словами Харківський авіаційний завод незабаром передасть у лізинг два АН-140 і при замовленні може відновити 8 літаків АН-140.

Потужний виклик – це створення національної регіональної компанії, яка буде займатися перевезенням всередині країни. І питання номер один, яке стоїть перед новим міністром інфраструктури, – зазначив Олександр Кривоконь.

За його словами, є два найбільш оптимальні шляхи створення внутрішнього національного авіапервізника.

Компанію можна створити різними шляхами. Один з них створення нової авіакомпанії. Надати туди кошти, пільги. Визначитися, які літаки сьогодні потрібні для нашого ринку. Сьогодні в Україна може виробляти літаки Ан-148/158, Ан-140. Нам треба визначитися, які потрібні маршрути. А у нас сьогодні самий більший маршрут з Луганська до Ужгорода – 1100 км, якщо брати по повітрю. Треба визначитися скільки людей буде літати, яка туди машина потрібна. Це питання треба вирішувати через завантаження українських заводів. Можна по іншому вирішити питання створення національного регіонального авіаперевізника. Сьогодні є авіаційна компанія «Мотор Січ». В неї є досвід, є літаки. Можна наповнити цю компанію грошима, поставити умови використовувати українські літаки.

За інформацією гендиректора ХАЗу сьогодні авіакомпанія «Мотор Січ» використовує для перевезень АН140 і саме на виробництві цих літаків спеціалізується Харківський авіазавод.

У нас сьогодні є два літаки Ан-140, які ми плануємо передати авіакомпанії «Мотор Січ» у лізинг. На ХАЗі на виробничій лінії є близько 10 літаків АН-140 з них близько 8 літаків можна відновити. І «Мотор-Січ» може мати авіаційний парк з близько 10 літаків Ан-140. І цей парк може покрити всю Україну, і як раз це ті літаки, які потрібні регіональному авіаперевізнику – в Ан-140 52 пасажиромісця. Чи треба більше Україні, якщо вона буде летіти, наприклад, з Сум до Черкас? Я розумію маршрут Київ-Одеса, Харків-Київ – там доцільніше літаки з більшою кількістю пасажиромісць, але ж у нас не всі такі маршрути. Чи нам треба на них Airbus и Boeing? Нам треба на регіональні маршрути з невеликою відстанню невеликий літак, який, як автобус, на 52 місця, і з дешевими квитками. Сьогодні по статистиці авіаційні пасажирські перевезення перевищують перевезення залізницею. І ми відродимо внутрішні авіаперевезення і відродимо Харківський авіаційний завод, ми завантажимо підприємство, проведемо модернізацію, – підкреслив генеральний директор Харківського державного авіаційного виробничого підприємства Олександр Кривоконь.

Залишити відповідь

Your email address will not be published.